1. Έχουμε μια πρώτη επικοινωνία τηλεφωνικώς ή μέσω video call, για να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
  2. Ακολουθεί η απόκτηση του πακέτου που σας καλύπτει. Ο κάθε μήνας συνεργασίας μας προκαταβάλλεται στην αρχή του τρέχοντος μήνα χωρίς καμία δέσμευση για τον επόμενο.
  3. Μας δίνετε πρόσβαση στα social media στα οποία θα αναλάβουμε τη διαχείριση.
  4. Μας παρέχετε το υλικό που διαθέτετε (φωτογραφίες, κείμενα) ώστε να μπορέσουμε να το επεξεργαστούμε.
  5. Ένας ειδικός θα σας συμβουλεύσει για τυχόν βελτιώσεις που μπορεί να χρειάζονται οι ήδη υπάρχουσες σελίδες.
  6. Αν δεν υπάρχουν επαγγελματικές σελίδες, συμφωνούμε στη δημιουργία νέων.
  7. Σχεδιάζουμε τα πρώτα posts βάσει του ύφους και της αισθητικής που θα συμφωνήσουμε.
  8. Πάντα εγκρίνετε την επερχόμενη θεματολογία των posts λίγο πριν δημοσιευτούν. Δεν προχωράμε σε καμία δημοσίευση αν πρώτα δεν έχουμε την έγκρισή σας.
  9. Προγραμματίζουμε τη δημοσίευση τους τις κατάλληλες ημέρες και ώρες.

Χρησιμοποιούνται για την κατηγοριοποίηση συζητήσεων και δημοσιεύσεων. Ένα hashtag, δηλαδή, μπορεί να προσδώσει νόημα σε μία δημοσίευση η οποία υπό άλλες συνθήκες να μην είχε νόημα, διότι δείχνει σε τι αναφέρεται. Τα hashtags είναι σημαντικό να είναι στοχευμένα και να αφορούν όχι μόνο την επιχείρηση σου αλλά τους ακόλουθούς σου.

Η κειμενογραφία είναι εξίσου σημαντική όπως και τα υπόλοιπα βήματα για να ανέβει ένα post. Έχει συγκεκριμένο στόχο κάθε φορά. Όλα τα posts οδηγούν σταδιακά στην εκπλήρωση του στόχου που θα ορίσουμε μαζί (π.χ. γνωριμία με νέο προϊόν, αύξηση πελατολογίου, αύξηση brand awareness κλπ).

Είναι ο τρόπος που θα επικοινωνήσουμε το μήνυμα σου. Εικόνα, κείμενο, βίντεο, ανάλογα με το είδος της επιχείρησης σου και τις ανάγκες σου.


Έχεις και άλλες ερωτήσεις;

Θες να #επικοινωνήσεις μαζί μας;